17 sep. 2007

En snabbis...

Yep, blir bara ett par korta rader just nu. Sitter i vanlig i ordning i citybutiken och dricker kaffe och snackar skit med den störda personalen här. Ska alldeles strax ut och käka lunch med Johan, sen hemåt och städa undan och greja lite. Vid tre kommer föräldrar och bror hem till mig för en snabb fika och lite presentöppning, sedan drar vi vidare mot Arlanda stad för middag och tidig sänggång. I morgon bitti runt fyra lyfter planet mot Sicilien.

Sara, jag kommer sakna dig galet mycket, men det kommer gå fort, det lovar jag! Jag ringer dig när jag kommer hem baby..

Dagens låt: Hard Fi - Suburban Knights

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar redan helt otroligt efter dig! Du är min, det vet du! Massa pussar! /Sara

Hannah sa...

Riktigt bra låt, det där!