28 nov. 2007

Konsert



Igår var vi ett gäng som var nere på Platens och kollade på Salem al Fakirs spelning. Han gjorde en helt ok konsert faktiskt, dock inte sååå bra så jag ville ställa mig i folkmassan och skrika med. Vi satt mest i bakgrunden och lyssnade och softade. Kvällen startade iaf i sedvanlig ordning på Mörners som en helt vanlig oskyldig afterwork. Att jag ens tror på det själv...?


Idag är det iaf jobb som gäller, i morgon kommer baby tillbaka från Jönköping. Jäää!


En extra tanke går till min butikschef Jocke idag, hoppas att allt går bra mannen.


Dagens låt: Brother Ali - Uncle Sam Goddamn

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh, vad söta ni är! Men det är ju förfärligt att det ska vara så högt ljud =)

Puss puss baby!

Anonym sa...

HENKÄÄÄÄ!! HENKAAA! Jag vill bli full med dig på Platens. Går det att ordna?

Henrik sa...

Henke bangar aldrig en platensfylla med Riffer! Säg bara var och när!

Elin sa...

Får en liten skånetös vara med på ett hörn kanske? :D

Anonym sa...

Idag är det onsdag, imorrn är det torsdag! Ska vi leka då?

Puss Puss!