10 feb. 2008

Söndag


Riktigt schysst kväll igår. Middagen på Yogi var superb och efter den så drog jag och Sara till The Champ där övriga gänget satt och hängde. Tre-fyra öl konsumerades under glada former och helt plötsligt var det stängningsdags. De flesta drog vidare ut men vi gick hem och slappade. Idag ska vi nog gå ner till simhallen och simma lite, alternativt ta en långpromenad. I morgon åker jag tillbaka till Ödeshög, på tisdag är det dags att begrava farfar och på onsdag har jag tagit ledigt så det blir det nog bara att absorbera och förbereda resten av jobbveckan.
Det här blev visst ett riktigt ointressant inlägg kom jag på nu.
Dagens fråga; borde jag köpt rocken på bilden?

5 kommentarer:

Elin sa...

Nej, det borde du inte. Den gör att du ser kort ut plus att färgen är GUBBE!

Anonym sa...

Inte om du inte vill bli misstagen som blottarhenke

Anonym sa...

Delade meningar om rocken, den är på något sett en henke rock... men samtidigt så ser den gubb aktig ut...Du ser ut att vara minst i 35 års åldern i den.

Pärlan sa...

Du ser ut som en farbror...

Anonym sa...

Henke vem är den där stackars särskrivaren som har förirrat sig i dina bloggkommentarer?