23 juli 2008

Pictures

Tjopp

Sitter just nu i Munketorp och tar det lugnt, tredje dagen här ute nu. Jag älskar att vara ute på landet! Igår var vi och käkade räkmacka uppe på Grännaberget, hur sweet som helst. Idag blir det kanske en tur till Motala för lite glassätning och eventuellt en tur ner till golfbanan. Ni kommer säkert märka att det blir mycket "kanske" och "eventuellt" och "möjligen" i bloggen nu, men that´s what semester is all about. En dag i taget, ingen stress.

Jag har lyckats skaffa ett konto på Bilddagboken nu, har lagt in en del gamla bilder från mobilen från april och framåt. Bara att gå in och kolla: herrhenrich.bilddagboken.se

Gårdagens låt: Kent - Noll
Dagens låt: ALLT med Bob Marley

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aaahh! Good ol' Munketorp! :)

Undrar om det finns spår kvar från när jag av misstag (lovar och svär!!!) råkade sladda upp 2 bruna hjulspår i gräset där med mazdan när jag backade för långt ner mot ladugården...

Enjoy the semester! Själv jobbar jag till jul nu :)

Henrik sa...

Hehe, tro det eller ej Silver, men jag gick och kollade efter dom där spåren härromdagen, men jag hittade inget. Skönt det... Jobbigt med så mycket jobb, men vad ska man göra? Det är ju pröjs liksom...