17 maj 2009

Vojne vojne

Men tjena.

Ja, det var ju ett tag sen igen, jag vet. Det händer väldigt mycket och jag orkar inte skriva om det, men ska försöka uppdatera lite här nu.

* Jag är inte kvar på Fazer. Dom snackar personutveckling, jag säger pure economics. Inga hard feelings dock, jag är förhoppningsvis på väg tillbaka till Phonehouse.

* Jag har fått ett nytt fint körkort. Bilköp på gång. Vad ska man ha?

* Valborg firades nere vid Stångån med gott grillat och gott sällskap.

* Smultronstället i Söderköping har besökts för första gången. Supermysigt.

* Amsterdam är bokat och klart. Helgen v.31 bär det iväg!

* Den nya stående beställningen på Storans uteservering är en flaska rosévin och två flaskor Fanta. Kanongott!

* En gammal vän vid namn Henrik Lindroth arrangerade reggaefesten Baskalas på Platå, ett skitbra koncept som jag hoppas återkommer.

* Promoe uppträdde på Platens för två torsdagar sen. Mycket bra spelning. Albumet Kråksången är inköpt, genomlyssnat och älskat.

* Jag har skaffat ett konto på Facebook. (Ett resultat av den enorma tristessen av att bara gå hemma. Jag är resan fast.










Dagens låt: Petter - Slag under bältet

6 kommentarer:

Elin sa...

HAHAHAHA, bilden på dig och Promoe! Är du hög eller? :P

moi sa...

Rosé och fanta, Sebastians "dagens"? ;P
Jag har dock inte vågat prova än men det kanske man ska?

Henrik sa...

Elin, nepp, men det var precis efter konserten så man var ganska exalterad :). Miss Bevanda den är ruskigt god, kör ca 60% rosé och 40% Fanta och mycket is. You´ll like it!

Wallinskaya sa...

Men du kan ju inte uppdatera sällan och sen komma med en massa nya grejer på samma gång. Man måste ju ge lite info i taget så man inte får värsta chocken. Jag har letat upp dig på fejsbok redan. :)

moi sa...

Jo, nog testade jag allt. Aningen för sött för min smak, men visst gick det ner =) Johan gillade det skarpt iaf!

thomas sa...

såg att du fått sänkt tid frånn Länstyrelsen, jag sitter i samma sits som du gjorde, hoppas du kan ge några tips om vad du skrev till dem?

/Thomas