16 sep. 2009

Back on track

Kanske dags att sparka liv i det gamla bloggaset igen.

Pallar inte att rada upp allt jag gjort i sommar, men man kan sammanfatta den med att jag har jobbat ganska mycket, dock inte obekvämt mycket. Jag har rest runt en hel del, precis som jag har velat. Det har varit mycket uteserveringar, många galna sena kvällar, mycket rosévin, nya bekantskaper, mycket sol, mycket bad. Mycket av det goda helt enkelt. Sommaren 2009 var faktiskt en av dom bättre.

Nu närmar sig hösten med stormsteg och jag arbetar heltid i Linköping på The Phonehouse. Det kunde varit mycket sämre, på något sätt ser jag fram emot den här hösten, trots att jag brukar tjura ihop rätt rejält vid den här tiden på året. Det var sådär skön krispig höstluft ute i morse. Mums!

3 kommentarer:

Wallinskaya sa...

Har du fått fast jobb?

Henrik sa...

Yeah. Phonehouse baby!

angelika sa...

Härligt! Grattis vännen!