25 feb. 2007

Det första inlägget

Sådär, då var bloggen up and running. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva här och jag tror ärligt talat inte att det kommer bli så jättefrekventa inlägg. Men men, det är ju kul att ha något så man kan skriva av sig lite om behovet skulle uppkomma.

Veckoslutet och helgen har iaf spenderats med vänner söderifrån. Det har varit riktigt kul att träffa gamla bekanta som man inte sett på länge. Mycket festande och andra sjukheter.

I morgon är det tillbaka till jobbet som vanligt. Ikano är så mycket skönare än Motala! Skönt att jobba på hemmaplan. Två timmar buss varje dag är riktigt drygt! No more of that...


Dagens låt: Vincent - Paradise

4 kommentarer:

Elin sa...

Underbart! Du får se till att uppdatera så att jag har nåt att göra på jobbet! ;) Och ja, PARADISE är dagens låt! :)

Juzze sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Juzze sa...

Haha.. välkommen till bloggvärlden.. nu ska ja kommentera din blogg lika ofta som du kommenterar min ;) Vadå galen, de e ju mintiiin som gör en galen :S

Anonym sa...

Kul att du också börjat blogga.. :)