28 feb. 2007

Igår / Idag

Igår
  • Träningsvärk.
  • Morgontrött.
  • Jobbade mellan 10 - 18.
  • Nån jävel på busshållplatsen hade en väldigt god parfym på sig. Som sagt; jobbigt!
  • På vägen hem märkte jag att det fortfarande var aktivitet i citybutiken. Johan var kvar.
  • Jag hade en grej som Johan skulle ha från min butik, så jag gick dit med den.
  • Ganska snabbt blev jag meddragen på en öl efter jobbet.
  • Ringde Jens och bad honom hänga med, Jens bangar aldrig en öl.
  • En öl förvandlades under kvällen till fem öl och två Jack&Cola.
  • Den sista Jack&Colan var en tia. Tack Micke på Mörners, you cunt! :D
  • Den utlovade pizzeriapremiären uteblev och ersattes med en idiotstor trippelburgare på Burger King.
  • Vet inte när jag kom hem, men jag däckade direkt.

Idag

  • Vaknade pigg och utvilad (ingen ironi, det är sant!) vid 06.00.
  • Försöker desperat somna om, men ger upp vid 07.00. (klockan är nu 07.30)
  • Galen jävla träningsvärk!
  • Ingen huvudvärk.
  • Inget illamående.
  • Vankar fram och tillbaka och beslutar mig till slut för att skriva av mig här.
  • Idag är det också jobb. 10-18 om jag har förstått schemat rätt.
  • Vid åtta ikväll blir det en liten sammankomst hos mig.
  • Sedan vidare till premiärfesten på O´Learys. Champagne, buffé och mingel.
  • Min självdiciplin är verkligen på topp.
  • Ganska smidigt att skriva i punktform...

Dagens låt: Timbuktu - I väntan på vadå