31 juli 2007

Senaste investeringen...



..är dessa riktigt fräscha kandelabrar som numera pryder mitt sovrumsfönster. Dom är stora som fan, är smidda i gjutjärn och väger säkert fem kilo styck! Jag fick slita som ett djur när jag baxade hem dom! Men nu står dom där iaf... riktigt riktigt nice.

Det alldeles strålande veckoslutet har för övrigt kantats av fönstermys, rödvin, matlagning, djupa diskussioner, musiknostalgi, slagsmål med Johan, kaffe, helrör, Lamborghini, korvmaraton, Norrköping, Mörners, Johnells, Ikea och en hel massa andra dumheter. Ikväll bär det av mot Storan med Danne & Jens & Co.

Life is good again! :)

Dagens låt: Fatboy Slim - Renegade Master´98

5 kommentarer:

Pärlan sa...

nice kandelabärs du! :)
och ja, jag var ruskigt uttråkad när jag skrev om flugan.

Hannah sa...

Är det samma Johan som du hade brottningsmatch med för ett tag sen? Gör ni inget annat än tillfogar varandra smärta? ;-)

Anonym sa...

Mm, dom är superfina! Ser verkligen fram emot att se dom tända. Puss!

Anonym sa...

Mm, dom är superfina! Ser verkligen fram emot att se dom tända. Puss!

Henrik sa...

Hanna, det stämmer bra. Vi tillfogar varandra en hel del smärta och det sker ganska ofta, speciellt under alkoholrelaterade former. :)