13 sep. 2008

To swim you have to swallow

Jag satt på bussen i morse och lät min iPod slumpa musik åt mig. Helt plötsligt dundrade "The dope show" med Marilyn Manson igång och jag insåg att den var precis lika bra nu som när när den kom back in -98. Faktum är att hela skivan, Mechanical Animals, är en riktigt riktigt bra skiva, en av dom få som inte innehåller några dåliga låtar alls. Så härmed slår jag ett slag för allas vår psykstörda, hårdknarkande men ändå fantastiska artist Marilyn Manson.

And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother Marry miscarry
But we pray just like insects
And the world is so ugly now


2 kommentarer:

/J sa...

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=323866 När släpps den?

Henrik sa...

Inga spikade datum på Omnian än, men jag hör av mig när den landar.