13 jan. 2009

Ruoka & Juoma

Är just nu i Helsingfors, sittandes på ett hotellrum och försöker pusta ut. Om två timmar ska vi ut och äta på någon restaurang i närheten. Dom här två timmarna är förmodligen dom två första som inte är planerade, så det gäller att varva ner nu. Varför jag hamnade framför datorn istället för att powernappa vet jag faktiskt inte. Skit samma.

Idag har vi besökt Fazers stora fabrik precis utanför Helsingfors. Sjukt kul. Har varit mycket i produktionen och tittat på hur man tillverkar alla chokladkakor och annat godis. Ballaste grejen var nog maskinen som snurrar in Dumlekolorna i sitt papper, helt galet snabb! Sen har det varit mycket konferens och föreläsningar och efter gårdagens äventyr (Det blåste 22 sekundmeter på Östersjön igår och färjan höll fan på att välta) så var hela sällskapet ganska möra.

Nej, ska nog försöka unna mig den där powernapen nu...ögonen går ihop av sig själva.

Later!

Dagens låt: Fightstar - Floods

1 kommentar:

Anonym sa...

Chooooklaaaaad?? För min skull hoppas jag att du åt dig riktigt mätt! ;)