27 maj 2007

En hyllning

Det här kommer förmodligen bli ett kort, men ack så viktigt inlägg. Det här inlägget är en hyllning till min mamma, dagen till ära. Jag vill bara berätta för dig att du är den absolut bästa mamman man kan ha. Du har alltid varit snäll mot mig, alltid lyssnat på mig när jag har behövt någon att prata med. Du ställer alltid upp och hjälper mig när jag behöver det och du är utan tvekan den mest icke-självupptagna människa jag känner. Du har nästan alltid det där underbara leendet och det strålande humöret. Jag kan ärligt säga att jag fattar verkligen inte hur du kan vara sådär glad hela tiden. Inte för att du egentligen har något att vara ledsen för iofs, men du förstår säkert vad jag menar...


Det finns miljontals saker som jag skulle vilja skriva om dig här mamma, men det behövs inte. Du vet redan vad jag känner. Jag älskar dig!
Dagens låt: Kanye West - Hey Mama

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den fina hyllningen! Älskar dej också!!

Juzze sa...

Gulligt sagt.. Vad lika ni är :)