3 maj 2007

Märkligt...


För bara någon timme sedan satt jag här hemma och var skitsur och ledsen. Allt var mörkt och tråkigt, min hals gjorde ont och jag var bara less. Nu mår jag bara bra. Snacka om att mitt humör är pendlande.

Några anledningar till att jag mår bättre:

  • Jay-Z - The Black Album
  • Min hals känns mycket bättre
  • Sommaren är fan här på allvar!
  • Semestern närmar sig
  • Uteserveringarna har öppnat
  • Semester till Sicilien bokad i september
  • Mina underbara vänner
  • Lars Winnerbäck
  • Fetinglönen från förra månaden
  • Mina nya heta shorts
  • Storan ikväll
  • Utgång med jobbet i morgon
  • Sponsorfest med Carlsberg den 9e
  • Jobbfest Stockholm 11-12e
  • Midsommar på Öland?
  • Livet är faktiskt ganska skönt........

Uppdaterad Dagens låt: Eels - Fresh Feeling

4 kommentarer:

/J sa...

Jag förstår om du är deppad efter förlusten mot Milan, jag var inte speciellt glad jag heller.

Anonym sa...

BILD PÅ SHORTSEN, bitte!

Anonym sa...

http://mindysdagligaliv.blogspot.com/ Nu har jag med skaffat blogg

Henrik sa...

Skåningen, det är inget speciellt med shortsen egentligen, ett par khakifärgade baggyshorts, dom sitter bara jävligt bra. ;)