14 apr. 2009

Blurk

Hemsk dag. Har inte fått något gjort och har varit helt ostrukturerad. Kass planering, kass framförhållning, kass allt! Det suger att vara utan körkort...jag känner mig helt vilsen.
Jag fick brev ifrån Länsstyrelsen idag, jag ska motivera varför jag ska ha tillbaka kortet snabbare och posta tillbaka det till dem. Det kommer bli tidernas bästa motivering!

Ny dag i morgon. Chefen kommer ner från Sthlm, så nu jävlar blir det att sätta fart! Jihad!

Dagens låt: Korn - Evolution

3 kommentarer:

Wallinskaya sa...

Trist med körkortet. När får du tillbaka det om dom inte är snälla då?

Henrik sa...

Om det vill sig illa så är det tre månader, om det vill sig bra så är det en månad, eller kanske till och med en varning. Sånt som märks. :)

Elin sa...

Illa, illa! Fy så trist...