21 okt. 2007

Good day

Igår var en riktigt soft och bra dag. Dock var jag tvungen att jobba trots att jag var ledig så jag begav mig bort till Ikano runt 13 och körde till stängning. På väg hem så sprang jag på Jejo från Infinite Mass på resecentrum. Han var i stan för att spela skivor på Platens, så han, jag och Alexander tog sällskap upp till hans hotell och checkade in hans väskor. Efter det gick vi bort till Thai Coconut och hämtade lite mat som vi käkade uppe hos mig. Sen drog dom vidare och jag och Sara började städa och plocka lite inför kvällens fest. Folket började droppa in runt åtta och vi körde på till tolv ungefär, sen var det raka spåret ner till Platens.
Vaknade i morse med regelrätt huvudvärk och en miljard glas att diska. Märkligt nog så är jag sjukt effektiv såhär dagen efter, så nu skiner hela lägenheten igen! Idag blir det att slappa, gå och träna med Johan och hänga med Sara. En ny jobbvecka står runt knuten... Tack alla för igår! Grymt kul!

Damerna skapade ett eget läger i köket

Jag och min livvakt Eric ;)
Anders och Mira, heta som vanligt

Dagens låt: Stevie Wonder - I believe (When I fall in love)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där bilden på mig var bizarr! Annars skitkul igår.. Baileys in ma ass! Det blir fan straffdrinken på nästa fest! HÖHÖ!

Anonym sa...

Väldigt trevlig fest igår! :) Baileysdrinkarna var ju helt klart speciella med.. :P