8 okt. 2007

Underbart...

Den underbara förkylningen är tillbaka igen, så nu kan man kallt räkna med ett par dygn beståendes av hosta, halsont, te med honung och pappersservetter liggandes överallt. Helt värdelöst alltså, det finns verkligen ingenting att fördriva tiden med! Förutom att kolla på störig Jambareklam och filmer som man redan sett en triljard gånger innan. Men det är lugnt, jag är inte bitter.. jag ska bara rida ut stormen, på onsdag ska jag försöka vara på jobbet igen.

I lördags var jag och Sara iaf på födelsedagsfest hos Andy & Ullis i Johannelund. Vi åt och drack gott och sen blev det utgång till Platens. Skön kväll!

Igår började jag min stora omorganisering av min musik. För er som sett Rob i High Fidelity så kan jag meddela att det var inte riktigt lika omständigt som hos honom, men ändå. Dagen igår spenderades nästan uteslutande med att rippa, döpa om, sortera och katalogisera, och med tanke på hur pedant jag är när det gäller min musik, just att allt ska döpas på samma sätt och ligga i speciell ordning osv, så tar det ganska lång tid.. Nu börjar det iaf likna något, om ett par dar är jag back in business.

Dagens låt: Atari Teenage Riot - Ghostchase

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh fy fan Henke, ibland önskar jag att jag hade tid till såna trivaliteter!