9 jan. 2008

De senaste tre dagarna

Kör punktform, orkar inte annat:

Måndag
  • Sovmorgon
  • Jobbade som vanligt
  • Ikano är sjukt dött nu efter julhetsen
  • Långlunch med Jocke
  • Shoppade lite
  • Harpan och flipperturnering
  • Gick hem tidigt

Tisdag

  • Ledig dag
  • Jag var sjukt effektiv hela dagen
  • Hann faktiskt med nästan allt jag planerat
  • Hämtade mina nya rikskuponger, tvättade, förberedde kvällens middag, shoppade, käkade lunch med Calle och Danne och hängde lite med Johan och Co.
  • Sara kom hem och vi fixade en supergod middag
  • Började känna mig lite risig...

Idag

  • Vaknade och kände mig ännu risigare
  • Drog till jobbet
  • Fixade ett par timmar, sen fick jag ringa efter en avbytare
  • Sitter i skrivande stund och har feber och surar
  • Blir nog att bli hemma ett par dagar

Dagens (och veckans) låt: Switchfoot - This is your life

2 kommentarer:

Anonym sa...

Arrghh.. Sjukt tråkigt här på jobbet, räknar ner minuterna till gallret åker, 62 minuter kvar.. yey..

Anonym sa...

Henke ditt lilla runkollon med tomatsås.. BLOGGA! Annars dör jag ! IGÅR HELST!