6 jan. 2008

Hur....egentligen?

Jag har märkt att det finns två sätt att blogga (om man nu inte verkligen lever för att blogga); antingen så skriver man många små korta inlägg, som t.ex behandlar vad man gjort under dagen. Alternativt skriver man ett aslångt inlägg i veckan eller ännu mindre. Kvantitet eller kvalitet, det är frågan? Vad göra?

Idag har det iaf varit en soft dag på jobbet. Inte mycket kunder alls, det märks att julhandeln är över. Mamma och pappa kom förbi en sväng och vi gick och käkade lunch. Mycket mycket trevligt. Sen kom även Sara förbi, så när jag slutat åkte vi hem ihop och jag meckade ihop lite käk. I skrivande stund står den stackarn och diskar medan jag slappar vid datorn. :)

Nu är det iaf en ny jobbvecka på gång, inga direkta planer förutom att jag måste börja jaga sommarkläder, säkert aslätt att hitta nu mitt i vintern. Sen lär det nog även bli ett par vändor ner till gymmet om allt går som jag planerat. Har legat på latsidan liiiite för länge nu.....

Dagens låt: Coldplay - X&Y

1 kommentar:

Mallan sa...

Blir det en vända utomlands?
Sitter i samma sits ang.Sommarkläderna drar till Teneriffa i slutet av feb-skööönt!
Ha de guld och härligt och höra om sambo biten önska all lycka!
Kram