29 jan. 2008

Soft

Efter helgens jobbigheter har jag kommit tillbaka till människobyn Linköping och försökt återhämta mig till det normala igen, vilket faktiskt har gått ganska bra. Igår var jag ledig och försökte göra det bästa av dagen. Fick ett ryck och tog bussen till Motala och hälsade på Fredrik och Co i butiken där. Hängde ett par timmar och drack kaffe och snackade skit, för att sedan sätta mig på bussen tillbaka. Det kändes ganska coolt att åka gamla 520 igen...det var nästan exakt ett år sedan jag slutade i Motala och började i Lkpg istället. Allt var oförändrat iaf. :)

Väl tillbaka i Linköping gled jag in på First Aid och investerade i ett par schyssta Quiksilver-shorts, dom kommer bli perfekta i Thailand. Sedan vidare till Johan och Co för mer kaffe och mer skitsnack.

Hem till the crib, laga mat till myself och sambo, äta, softa och sen ner till gymmet. 45 minuter löpträning i intervall (gick jävligt bra igår, jag har bestämt mig för att INTE se ut som ett päron när jag åker på "konferens"), sedan duscha, basta, gå hem, självdö.

Idag inleds en ny jobbvecka på 7 dagar i sträck. Bara att köra på. Träning och solning ikväll. En resa till Paris i vår har för övrigt börjat planeras. Livet är jävligt skönt.

Dagens låt: Jason Mraz - I´m yours

Inga kommentarer: