17 mars 2008

Autentiskt från Msn:

Daniel säger:
WTF?!!?!? Snöar det?!?!?! :S

Henrik säger:
Mmm, det snöade förut iaf, det verkar ha slutat nu

Daniel säger:
Fy fan! Och det är bara 3,2 grader.... det verkar som vinterhelveten är påväg tbax!!!

Henrik säger:
Mmm, jag vet! Det är så värdelöst!

Henrik säger:
Jävla skitland vi bor i, jag vill emigrera...

Daniel säger:
Mm.. samma här... du ska iaf fly skiten ett tag!

Daniel säger:
Man borde fan flytta till solen asså!

Henrik säger:
Mmm, det känns inte rättvist att man bor i ett land med typ 20 dagar sol och resten kyla och regn och skit.


Henrik säger:
Inte undra på att folk är deppade.

Daniel säger:
nä det är ju inte konstigt när man tänker efter. Heja växthuseffekten! Vi måste köra mer bil!!!!

Henrik säger:
Ja fan, håller med! Mera freon åt folket!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lol daniellogik

Anonym sa...

Jäkla snö! Men barnen var glada, dom åkte pulka idag =)

Anonym sa...

du är ju dummare än du ser ut, att ha vinter i mars är ganska normalt.

Anonym sa...

Vilken tur att du tycker att jag SER smart ut iaf. ;)

Anonym sa...

jag skrev bara att du är dummare än du ser ut, vilket betyder att du kan se dum ut men vara dummare än det.

Anonym sa...

Så du tycker att jag ser dum ut också?