10 mars 2008

Blenderbonanza

Har haft en helt fantastisk helg med födelsedagsfirande av Sara, middag på Kniv&Gaffel, häng med föräldrarna, sängfrukost, chokladfestival, whiskeyprovning och sist men inte minst; drinkblandande! Jag köpte bland annat en blender åt Sara nu när hon fyllde och den har öppnat helt nya dörrar i drinkblandandet! Älska älska! Vi spenderade hela lördagskvällen med att komma på nya innovativa drinkar, kan nog kanske få upp lite bildbevis framigenom.

Två av drinkarna:

Blandras:
  • Kahlua
  • Ljus Captain Morgan
  • Vaniljglass
  • Chokladsås
  • Is
  • Blenda allt
  • Drick

Jävla Päron:

  • Xanté
  • Absolut Päron
  • Is
  • Blenda
  • Toppa med Sprite
  • Pressa i en limeklyfta
  • Drick

Dagens låt: Elekwent - 2012

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heinrich är bra, men bäst med en kartong på huvudet! En rasblandning kan vara gott, ja tack! /Mr Coffee

Anonym sa...

Göra åt mig?

Anonym sa...

GÖRA ÅT MIG!?!??!!?!??!

Anonym sa...

Jag har bildbevisen..

Anonym sa...

ja nu har jag sett bilderna, men: GÖRA ÅT MIHIHIHIIG?????????

Anonym sa...

Jaja, jag ska göra åt dig! Vilken vill du helst ha?