5 mars 2008

Längesen nu

Står på jobbet och blickar ut över en i princip helt tom galleria, det händer verkligen inte mycket här ute på Ikano på förmiddagarna. Jag såg att jag inte plitat ner någonting här sedan jag var på farfars begravning. Den känns som om den var igår, men tiden rasar verkligen iväg just nu.
Så vad händer?
Jag var i Stockholm med Alex i förra veckan och sov på nya Clarion på Ringvägen, vilket var ett riktigt fresh hotell. På onsdagkvällen var vi på DeBaser vid Slussen. Det var som att sätta sig i en tidskapsel och åka tre år tillbaka och gå till Platens, på den tiden då Platens fortfarande var riktigt riktigt bra! Det spelades en massa skön 60tals-reggae, dub, ragga, ska och annan henrikvänlig musik, plus att ClubKillers spelade live. Enormt bra liveakt!
På torsdagen blev det gigantisk hotellfrukost och sedan hämtade min homie Linus mig och vi drog till HPC-mötet på huvudkontoret. Rundade av mötet runt fyra och fick sedan skjuts tillbaka till Lkpg av Christian från Göteborg.

Annars lunkar livet på bra, Thailand är spikat till den 24e och två veckor framåt. Efter det så blir det jobb i en dryg vecka för att sedan med största sannolikhet flyga till Brasilien med Nokia. Samboskapet är på topp, mina vänner, min familj och jag mår bra, jobbet funkar bra, pengarna rullar in och allt är allmänt soft. Jag älskar mitt liv.

Peace Out!

Dagens låt: Jaqee - Sugar

5 kommentarer:

Anonym sa...

Henke det är VÅÅÅÅÅÅR och allt är underbart! Jag är glad för din skull! Livet leker!

Anonym sa...

Visst är det så Helena. Jag är glad för din skull också! Snart är det dags för uteserveringspremiär!

Anonym sa...

Hmm.. vi bodde på nya clarion i helgen, men då låg det på Östra Järnvägsgatan. Måste säga att dom flytta skiten rätt snabbt! :P

Anonym sa...

Hmm... jag hade för mig att det nyaste låg på Ringen, men sen kom jag på att det på Ö-J-gatan är nyare. :) Det var jävligt fresh iaf. :P

Daniel sa...

Tänkte väl att dom inte kunde flytta en så stor byggnad så fort! :D

Nä trodde det va nån som klumpat till adressen bara. Men är väl bara jag som gör sånt antar jag! ;)