22 maj 2008

Tillåt mig asgarva

Aftonbladet. Detta underbara Aftonblad. Varför matar ni mig med så mycket skitinformation? Hur får ni mig att blir ÄNNU mer uttråkad är när jag loggade in på er hemsida, enbart för att jag försökte bota min tristess? Varför känner jag ett så stort behov av att surfa in hos er och kolla runt, när jag VET att jag kommer bli less, trött och uppgiven? Hur lyckades ni skapa det här behovet hos mig? Kan ni lära mig hur man gör? Jag skulle gärna vilja veta, jag skulle kunna utnyttja era kunskaper i mitt säljyrke. Vad sägs om att byta kunskap? Jag skulle nog kunna lära er ett och annat också. Vad sägs?

Idag skriver iaf Aftonbladet en artikel om hon den där blonda som ska vara med och representera Sverige i den där musiktävlingen. Ni vet hon Charlotte någonting. Hon som alla känner till. Hon som syns överallt.

Idag var hon lite upprörd. En annan blondin från ett annat land som också ska vara med och sjunga i den här tävlingen har gjort något mycket elakt.

HON HAR KOPIERAT CHARLOTTE!!

KATASTROF!!

Hur ska det nu gå? Stackars stackars Charlotte! Vilken otroligt taskig och elak sak att göra. Jäkla dumma fattiga baltland! Hur vågar dom pissa på vår absolut finaste, dyrbaraste och bästa landsklenod? För det är hon väl?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, jag läste aftonbladet och tänkte ungefär som du.
Kunde inte låta bli att skratta när jag läste ditt inlägg.
Mitt i prick ;P

/ Z