5 apr. 2007

Igår

Orkar inte berätta, kör punktform a´la Carl-Philip.

  • Jobbade fram till åtta
  • LHC-Modo började vid sju
  • Första perioden följdes från butiken
  • Stressade till bussen vid stängning
  • Stressade till O´Learys
  • Träffar folket, beställer öl
  • LHC leker med Modo och vi krossar dom med 5-1
  • Bra stämning, börjar röra oss hemåt runt 22
  • Springer på Oggy på Ågatan
  • Han ska fira någon jävla pokervinst
  • Ner till Maxim
  • HELRÖR
  • Träffar Diesel
  • SKUMPA
  • Dans och skoj och en massa pokersnack
  • BOMBAY&TONIC
  • Hemåt
  • Kebab
  • Vaknar vid åtta, jättebakis
  • Somnar om, vaknar vid åtta trettio
  • Dom bygger om i butikslokalerna under min lägenhet
  • Dånet från slagborrarna gör det omöjligt att sova
  • Jag ska rulla in en handgranat hos dom
  • Hoppas inte min lägenhet sprängs då...
  • Förtjänar jag verkligen det här?
  • Det är synd om mig
  • Nu följer snart fyra dagars ledighet

Morgonens låt: Damian Marley feat. Nas - Road to Zion

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha... fyllekajja! Varför dricka en vardag? kan inte vara bra alls

Anonym sa...

Underbar match. Och helt underbart att se Niklas Persson, som han dominerade.. LHC mot guldet! :D