6 mars 2007

Min nya inneboende


Japp, idag anlände han. Min partner in crime. Min skyddsängel. Min demon. Mitt alterego.


Han har fått en fin plats längst upp på hyllan. Där står han och blickar ut över vardagsrummet samtidigt som citaten regnar över mig. "I have to return some videotapes"

Middagen med Telia igår var riktigt nice. En stor texas-steak och ett glas rött satt precis där det skulle. Trevlig kväll i trevligt sällskap.

Hursomhelst, idag börjar jag sent så det blir en slapp morgon med långfrukost och lite disk och skit. Slutar vid åtta ikväll så förmodligen kraschar jag som ett JAS direkt vid hemkomsten. Veckan blir nog förmodligen lika lugn. Träning i morgon, slappa torsdag och eventuellt åka hem till Ödeshög fredag eftermiddag. En helgs rehab och avgiftning ute på landet. Fins inget bättre.

Dagens låt: Phil Collins - Sussudio

4 kommentarer:

Hannah sa...

Din arbetsplats är inte säker idag, jag ska till Lkpg och göra av med pengar.. ;)

Elin sa...

Jag är fan BÄST! Tur att jag är en sån Traderapundare! *dansar en jag-är-fan-bäst-i-världen-dans*

Anonym sa...

Jälla traderasnobb :P

Pärlan sa...

när har du tid för en fika med mig då?