17 mars 2007

Snabb briefing

  • Har inte hänt så mycket så jag kör en snabb briefing i punktform
  • Jobbar väldigt mycket, börjar tappa kollen på tid och veckodagar
  • Min kaffebryggare är beställd! :D
  • Ikväll är det utgång i Norrköping med Tele2
  • Bror ska låna min lägenhet inatt. Inga dumheter Carl-Philip, då blir det spöstraff!
  • Mår allmänt bra. Fortfarande mycket i huvudet. Inget är som väntans tider...
  • Ikano är bättre än Motala, men jag saknar att få bossa och jag saknar folket.
  • Fortfarande förälskad i min lägenhet
  • Tom i hjärnan nu, kommer nog på tio grejer till när jag tryckt på Publish.

Dagens låt: Cypress Hill - Hand on the pump

5 kommentarer:

Elin sa...

Ja, mycket i huvudet...

Anonym sa...

Förfest just nu, änsålänge inga olyckor, vi snodde dock din juice och groggar på MER just nu :) Haha //Carl Filip

Anonym sa...

CP:et kontakta mig angående utgång men jag hann inte svara..... Höhö det kommer gå livat till i din lya helt enkelt. *ler skadeglatt*

Anonym sa...

Henke, Henke... ja hoppas du va smart o gömde undan spriten! :P

Hannah sa...

Klarade sig lägenheten? :D