4 mars 2007

Uppdatering

Seriöst, jag hade skrivit ett långt och fint inlägg här, men datorn hängde sig och det försvann. Jag vägrar skriva om det, så det får bli en ny lightvariant. Jag blir så förbannad!

Veckan:

Onsdag: Jobbade. Bombhot. Sammankomst hos mig på kvällen med TPH-folk och sen ner till premiärfersten på O´learys.

Torsdag: Jobbade. Middag med Johnells-Fredrik, Costas och Peter på kvällen. Skrivande och rödvin på natten.

Fredag: Jobbade på kontoret i Motala. Lunch med gamla chefen Johan. Middag med Calle och Fredrik på Storan på kvällen.

Igår, lördag: Jobbade. Shoppade. Öl hos Jens och sen till Suzz födelsedagsfest. Kul som fan. BK senare på kvällen.

Idag, söndag: Jobbat. Middag och film med Danne senare ikväll.

I morgon, måndag: Jobba. Middag med Telia på Texas på kvällen.


Dagens Låt: My Chemical Romance - Demolition Lovers

3 kommentarer:

Juzze sa...

Tack för igår, och hmm tack för presenten :S

Anonym sa...

Riktigt kul igår, ja..! Snart igen! :) O då ska jag inte jobba... :)

Pärlan sa...

fan va du äter o dricker mycket!