15 mars 2007

Sveriges roligaste man



En man vid Magnus Betnér räddade min dag igår. Jag hade en riktigt shitty dag på jobbet och allt jag ville var att ta en öl med goda vänner och varva ner. Jag sprang på Johan och han bjöd med mig till Blue Heaven där Mr Betnér skulle uppträda.

Jag garvade så jag tjöt när han satte igång! Varenda punchline satt klockrent och han tryckte på alla rätta knappar samtidigt. Skämten haglade om allt ifrån pedofili till stureplan. Jag kom hem vid ett och mådde strålande. Jag har för mig att det finns några klipp med honom på YouTube. Måste kolla upp det...

Idag är det iaf jobb igen, ny dag nya utmaningar.

Dagens låt: Feeder - Comfort in Sound

6 kommentarer:

Daniel sa...

Han är grym! Han va på skolan o skoja lite en gång..

Elin sa...

Han är så jävla skönt sarkastisk och mörk!

Anonym sa...

http://www.fuckup.web.surftown.se

Anonym sa...

Bror, jag är ägare av Magnus.Betner.Uncut.2007.STV.SWEDiSH.DVDRiP.XViD-ALKiSAR har jag aldrig visat dig den?

Pärlan sa...

det hade jag med velat gå på

Anonym sa...

Ja, han är himla rolig.. :) Såg några klipp på YouTube..